Då va de gjort

Idag har jag sagt vad jag känner för dig och att jag tror jag gjorde ett misstag..Ingen på dom här åren har fått mig att må så bra som du vill bara ligga i din famn och höra att allt kommer bli bra igen du behöver inte ens säga de så länge jag får vara i din famn eller ha dig i min och nätterna som vi spenderade tsm e oförglömliga jag saknar bara att ha dig bredvid att veta att jag skulle ssova bredvid dig gjorde att jag njöt...Saknar dig så otroligt mkt men jag förstår om du inte vill ha mig förstår hur du känner... Jag sårade dig som jag sårar alla andra alla bara försvinner snälla hjärtat stanna kvar<333

Kommentarer
Postat av: Smultron Mamman<3

Honey då =( Det löser sig ska du se. Finns här för dig om du vill snacka.

Bra att du snackade med henne.



Puss o kram <3

2010-03-04 @ 08:23:12
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0