Varför

Nu är de 3 natten i rad som jag inte kan sova.. Bilderna börjar komma oftare och oftare igen de va längsen som jag låt och grät 3 nätter i rad... Men nu har de skett igen de e kanske för på lördag är det exakt 6 år sen de hände... Jag saknar dig så otroligt mkt och kommer alltid att göra det... Du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta...Jag kommer så väl i håg de sista orden jag sa till dig innan ambulansen kom men frågan är om du härde mig de vet jag inte och kommer aldrig få veta heller.. Jag vet att du hade velat att jag skulle gå vidare i mitt liv och jag försöker...Men så fort jag börjar känna lite för någon så blir jag bara så jälva rädd att jag ska förlora dom precis sopm jag förlorade dig.. Jag vet att du finns här hos mig och kommer alltid och göra önskar bara att jag skulle få se dig en gång till få krama dig en gång till få pussa dig en gång till att få säga att jag älskar dig en gång till du kommer alltid att finnas i mitt hjärta<3:)

Kommentarer
Postat av: Smultron Mamman

Men usch då.... Vem är det du tänker på vännen ?



Puss o kram Veronica

2010-01-21 @ 06:16:41
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag vet inte om jag har berättat de för dig men mitt ex dog ju i en bil olycka när vi fortfarande bodde i blekinge

2010-01-21 @ 13:54:22
Postat av: Smultron Mamman

SV: Aha... Oj, nä det har du aldrig berättat för mig...Kolla min blogg om du vill ..

s

Pus

2010-01-22 @ 06:53:18
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0