Tisdag

Inatt kunde jag äntligen sova lite mer än 20 min per natt sov hela 2 timmar de e ju helt otroligt hoppas kanske de blir ännu bättre i natt då:). Under dagen har de väl inte hänt något spec mer att jag varit på träning och hade lite fys med tjejerna:). De känns alltid bra i kroppen efter man har gjort ett ganska hårt fys pass:).. Sen nu ikbäll blir de nog bara slappa och titta på film..

Man inser nu egentlig hur ensamt ett liv kan vara fast man har folk runt omkring sig hela tiden.. Varför kan jag inte få träffa någon som jag känner precis lika som för henne. Varför??? Jag saknar henne varje dag som går och önskar bara att man kunde vrida tillbaka tiden och bara gett fan i att åka bil den dagen.. Du kommer alltid att vara den ljusaste punkten i mitt liv. Du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta<33
Men ha de bra så hörs vi puss

Kommentarer
Postat av: Linda

sötnosen, de kommer alltid finnas en annan tjej men aldrig som henne dock men någon liknande. om du bara ger en tjej en chans och förklarar från början hur de ligger till så kanske de löser sig men om du stänger henne ute så kommer de aldrig bli bra. puss och kram på dej=)

2010-01-27 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0