Kan ej sova

  Att man skulle få sova i natt de va ett hopp som snabbt övergav har spenderat nästan 4 timmar i sängen nu och inte somnat än. Så fort jag blundar ser jag bilderna framför mig jag höt smällen jag hör skriken jag ser allt blod överallt jag ser de så klart så jag tror att allt händer igen. Jag ser henne bara ligga där samtidigt som jag försöker få liv i henne de här e bilder som jag haft i mitt huvud sen dag 1 i princip dom kommer på nätterna när jag ska föröska sova och speciellt om jag sover själv.. Om jag nu lyckas somna någon natt så brukar de sluta med att när jag vaknar så e både kuddarna och täcket blöta från tårar och mamma säger sen efter att jag ligger och ropar på henne ser jag bilderna hoppas jag ju bara på att hon sk vakna att hon ska komma tillbaka älskar henne så förbannat mkt och saknar henne ännu mera varför skulle de här hända Varför Varför Varför???

Kommentarer
Postat av: Smultron Mamman

Usch vännen. Sånt där är inte lätt.. Kramar om



Men varför berättade du inte det här för mig under vår tid ? =/



ta hand om dig.

Puss o kram

V

2010-01-27 @ 06:52:49
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0