2 Dagar kvar

Heej Johan Pettersson Heter jag och jag skapade den här bloggen så nu skulle kunna följa min resa när jag jobbar som kock på ett populärt cafe på gotland.. Cafet ligger precis vid lummelundagrotterna så är ni där kom in  och hälsa på... jag ska föröska få lite bilder på maten som vi lagar varje dag... hoppas på att ni tkr de kan bli spännande att få följa de här och de kanske till och med kan bli fler som vill byta karriär till att bli kock;).. att vara kock är ingetligen inte så spec svårt  utan  visar min sitt intresse så går de fort att lära.. ne nu måste man ner till banken och fixa så man får in deklaritionen på kontot



men har de bra så hörs vi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0