Varför

Varför blir det som de blir finns de någon mening med allt man gör??? Jag gjorde ett stort misstag när jag förlorade dig och jag vet att jag sårade dig..Men allt jag ber om är en chans till. Du kanske har rätt i att det aldrig kommer bli som det en gång va när det var underbart:)...Men de kanske bli bättre vem vet.. Vi kommer aldrig veta om de går eller inte om vi aldrig testar..Jag saknar dig så mkt.. Det är inte många och de kommer aldrig bli många som jag känner mig tygg med men jag gör det hos dig med dig..Vill bara gå vilse i din famn och aldrig hitta ut igen.. Vill bara ligga bredvid dig när du ska sova bara få hålla om dig och känna att de e vi igen:)

Jag Saknar Dig Så Mkt Du Vet Nog Vem Du Är

Kommentarer
Postat av: kia

ja antar att hon var/är betydelsefull ännu för dig..

vet hon om hur du känner?

2010-03-31 @ 22:40:44
Postat av: linda

awe nu vet jag varför du mådde dåligt=( ge henne tid=)

2010-04-01 @ 01:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0