ännu en dag

först vill jag be om de inte blev någor skrivet igår men har haft lite internetproblem... idag var en väldigt lung dag de fanns inte smec mkt flk som kom iaf inte som beställde något i från köket...  fast de gick faktiskt ganska mkt lasagne idag och de förstår jag för den är riktigt god:) mina tider idan va att jag började kl 7 i morse och slutade runt 16:30 men i morogn behöverjag nog inte gå upp så tidigt för att de bliv ju mkt kbvar från idag då inte sådäör jätte mkt som behöver förberedas.... så i morogn glider jag väl in runt halv 8 ungefär vad de e skönt när man kan styra sina egna arbetstider lite iaf;) och väldigt kul när man får saå mkt ansvar för om dino inte e på plats.. hans planer i framtiden är ju att jag mer eller mindre ska sköta stället så han behöver vara där så lite som möjligt:):) men nu ska jag iaf sova så man hinner sova lite i natt



god natt på er så hörs vi puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0