första dagen på jobet

idag har jag gjort första dagen på jobbet de var en väldigt lugn dag med tanke på att vi inte öppnar förens i morgon.. dagen började med att vi åkte och handlade varor sen hade dino haft lite problem med att komma ihåg diskamskinen under vintern så vi gick in till försäljaren och så fick vi reda på hiur den funka;) plus att vi köpte ett till våffeljärn för att han tyckte vi skulle behöva 3 i sommar... sen kom vu ut till cafet jag började plocka varorna som vi hade köpt sprang och små fixa lite;) sen skriv dino en lista vad jag hade att göra för han skulle åka iväg en stund.. då när han e borta så skulle jag gå på toa som ligger i huset bredvid så då skulle jag stänga dörren försiktigt men den blåste igen och jag blev utlåst;) hihi sen efter tag kom dina tillbaka så då kom jag in igen och ham berömde mig för att jag har de gjort de so fint precis som han sa jag skulle göra;).. sen fixade vi diskamisken diska lite han visade mig kaffemaskinen vi gräddade  några våfflor så vi såg att de nya järnet fungerade....och dom blev skitbra:) sen satt vi och prata lite och de låter verkligen på honom att han vill att jag ska sköta stället under hösten och vintern.. han säger hela tiden att om han tkr jag klararar de och han ger mig ansvaret när han inte kommer vara här hoppas bara jag lever upp till hans förväntningar... och måste väl säga lite om mitt boende också:P de är uppe på en vind precis i samma hus som cafet så de är nära till jobbet;) ett littet problem dock är ju men e ju väldigt ensam här ute men de finns ju folk som bor runt om kring.... men de ska nog bli bra ska vi se i morogn blir första dagen i dom riktiga klädera hihi ;)

ha de bra nu så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Kia

Glad valborg på dig.

vad skoj att allt rullar på för dig..

ja saknar dig ändå mycket..

kramar om

2009-04-30 @ 23:05:29
URL: http://lillkroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0