Saknad

Nu e de 4 år sen du försvann och jag älskar dig precis lika mkt som jag gjorde då.Jag kommer så väl ihåg hur jag drog ut dig i ur bilen och jag föröskte få liv i dig. Kunde knappt känna igen dig för allt blod.Men jag bar ut dig la dig på gräset och tårarna bara ran. Varför skulle du försvinna från mig..Vad hade jag gjort så jag förtjänade det här...De går inte en dag utan att jag tänker på dig. Det går inte en natt utan att jag drömer om dig..Dé va med dig jag ville leva mitt liv..Du hade säkrt vilja jag skulle gå vidare men hur kan jag göra det när hela mitt hjärta tillhör dig. Jag vet du är borta och inte kommer tillbaks. Men jag vill så gärna att du ska komma och knacka på min dörr..Jag vill att du ska stå där med ditt underbara leende och bara le mot mig..Du är den enda som fått mig att känna mig trygg du har den enda där jag till 100%kunnat vara mig själv.. Varför skulle du försvinna varför skulle då gå.. Nätterna e värst de e då jag saknar dig som mest saknar att du håller om mig bara saknar att höra dig andas kommer ihåg att jag kunde ligga vaken i timmar och bara titta på dig när du sov och bara önskade jag fick veta vad du drömmde om..Kommer ihåg när jag varit hos morfar va borta 1 månad de längsta vi va ifrån varandra när jag kom hem hade du skicka iväg din familj.. Du hade fixat mat till oss och tänt ljus överallt.. sen efter vi ätit la vi oss i badet och vi låg där över 3 timmar...Sen låg vi framför öppna spisen och pratade tills du somnade i mina armar.

Rip Josefiner Rip Jag Kommer Alltid Att Älska Dig

Kommentarer
Postat av: Smultron Mamman

Jävligt tragiskt det där alltså. =(

Men jag kan inte koppla ihop allt... 4år sen ? Då va ju typ vi tsm.. =/



hmm aja..

ta hand om dig vännen. ♥



Puss

2010-02-08 @ 06:53:37
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0