Måndag Igen

Ja du har den här helgen också gått och de har inte hänt ett skit... I fredags va ja hemma och såg till så inte syrran och hennes kompisar rivde stället när dom skulle för festa sa hon men dom gick hem halv 3:P.. Lördags va en riktigt sport då först titta jag på bandy sen handboll sen var jag och tittade när linus spelade match och höll på att bli utslängd ur hallen av domarna;P jävla blinda idioter;).. Söndag så hade vi match med tjerna och de va en av de bästa matcherna vi gjort på hela säsongen men tyvärr så blir de inge mål frammåt fast vi hade spelat nästan hela matchen så de blev förslust med 0-4 men de va riktigt bra inställning tjejer ni fortsätter vi såhär:).. Idag har de inte hänt spec mkt kunde inte sova något inatt så jag somnade när kl va halv 6 tror jag i morse sen kom tessan in sen efter hon hade kommit hem och väckte mig. Sen tittade vi på Wallander och på One tree hill så klart de är ju en av de bästa serierna som finns:)



Men ha de bra så hörs vi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0