Hur ska man göra??

Hur ska man göra när man känner att man verkligen behöver prata ur sig men ingen som man litar på att prata med??? och om man än tänker tanken på kuratopr eller något sådant så får jag en klump i magen bara jag tänker på de jag klarar inte av de inte igen men hur fan ska man göra???...Varför ska alla förvinna varför ska alla bort varför kan intew allt bara vara som de va en gång i tiden och hur kan man känna sig så jälva ensam fast man har folk nästan runt omkring sig 24/7 jag förstår inte...Fan vad jag längtar tillbaka där alla känner alla och livet bara flyter varför kan de inte vara så här varför???

Kommentarer
Postat av: Linda

du söter, en kurator e inte så farlig som du tror, killen va hos en psykolog i dag och lätta på trycket. du borde ju vartfall testa om inget så har de ju tystnadsplikt=) annars kanske du kan prata med någon du inte känner för de brukar också fungera bra=) men sen har ja no inga fler tips mer än de du redan försöker med, typ en tjej som e något i stil med henne men vi hörs sen puss

2010-02-16 @ 22:29:53
Postat av: Smultron Mamman

SV: Jobbigt det där.

Hoppas du vet det att du alltid kan prata med mig om vad som helst mellan himmel o jord. Jag finns här för dig honey.

Bara säga till om du vill snacka.



Puss<3

2010-02-17 @ 07:15:00
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0