Saknad

Hur fan ska jag få bilderna att försvinna?? När hon ligger där i mina armar och man känner knappt igen henne för allt blod.. När jag ropar på henne och inte får något svar när jag kramar om och hon inte kramar tillbaka.. När tårarna bara sprutar.. När man säger man jag älskar dig men inte får något tillbaka.. När man tar i handen och inte får någon respons.. Hur fan ska jag få bort dom här javla bilderna ur mitt huvud jag ser dom så fort jag blundar jag ser dom så fort jag stänger ögonen.. Varför skulle de här hända oss vad hade jag/vi gjort för att förtjäna det här..Jag saknar dig varje minut som går.. Jag vet att du hade velat jag skulle kunna gå vidare men hur kan jag göra de när jag bara ser dig nästan varje natt vaknar jag av att kudden e blöt och jag har gråtit... Hur ska jag kunna gå vidare när alla som betyder något bara försvinner.. Jag skulle aldrig klara av om samma sak skulle hända igen... Jag saknar dig så mkt och du kommer alltid vara en del av mitt hjärta<33


Rip Josefine Rip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0